Jeden monitor a vice PC

Libor xlibor na tiscali.cz
Pátek Únor 4 11:06:13 CET 2022

Já na dvou místech k přepínání HDMI úspěšně používám tento bazmek
https://s.click.aliexpress.com/e/_ApkSjf
Funguje to celkem spolehlivě. s RPi, PC, XBOX, set-top boxy, NVR
rekordéry. HDMI mikroskopy atp.
Samo si to přepne poslední připojený vstup, případně to má tlačítko na
cyklické přepínání.
USB klávesnice a myš by člo asi řešit mechanicky nebo přehozením kabelu
k hubu.
Libor