Jeden monitor a vice PC

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Únor 4 09:50:59 CET 2022

Tam mají pouze jeden vyhovující - HP CX-01 a pozor je bez zdroje, počítá se
s vlastnictvím HP a tím pádem i zdroje HP. Požadavky zvládá třeba Dell WD19,
ale opravdu ho to chce vyzkoušet, protože není levný a nemusí splňovat
požadavky. V minulé práci jsme zkusili asi deset různých typů v rozmezí cca
1000Kč-3000Kč a jediný co opravdu u Dell notebooků fungovalo, tak byl jejich
docky s cenovkou od 4000Kč, alternativy od HP byly ve stejné cenové
kategorii. Jinak to buď nenabíjelo, neumělo více monitorů a podobně.
Předpokládám, že podobně budou fungovat i docky od HP.
Pokud ty docky budou umět pouze dva monitory, což je hodně častý, tak jde do
docku připíchnout ještě jedna USB grafika.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of J. Polívka
Sent: Friday, February 4, 2022 2:48 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Jeden monitor a vice PC

Nejsem si jistý. Docky má levně inComputer.cz zkuste, nedávno jsem jeden
kupoval za cca 150 Kč.
U Krupa poradí, pomůžou, asi by ale bylo nejlépe se dovolat na pana Krupku.
To si nejsem jistý.
Jo, kde jsou ty časy kdy jsem k němu chodil do 4 patra bez výtahu :-D Hezký
den, Jindra Polívka
--------

Dne 03.02.2022 v 21:17 Tomáš Koželuh napsal(a):
> Mám to jako servisní místo, nejedná se o dvě plnohodnotný pracovní
zařízení, takže druhý PC je přes jiný vstup a ručně přepnu na monitoru a k
tomu mám druhou klávesnici a myš (bezdrátový set pro snadnou manipulaci).
Pokud se jedná o dva plnohodnotné pracovní stroje, tak bych zkusil docky od
HP nebo Dellu, ideálně si to někde půjčit nebo vzít přes eshop, aby se to
dalo vrátit, ty multimonitorový nejsou zrovna levný.
> Pokud se nejedná o notebook, ale o dvě nepřenosná PC, tak bych do každýho
píchl kabel a přepojoval v docku, je to levnější, než řešit KO port.

eshopech. Ale je videt ze ani po dvou letech Home Office se nabidka
nezlepsila. Spousta spatnych recenzi, nekter USB prepinace dokonce hori,
ceny vysoke.
> Optimalni reseni je pro mne USB 3.2 prepinac s napajenim pro notas a ktery
bude fungovat i z moblem pro zrcadleni obrazu.