Re: FVE - základní poznatky

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Čtvrtek Únor 3 21:04:42 CET 2022

Ja mam 10kWp, baterie 15kWh, Lifepo4.

Taky jsem uvazoval jake baterie a zjistil jsem  o olovu vubec
neuvazovat,  vznika vodik,  nevyplati se to ve srovnani s cykly (per set
vuci par tisic).

A take misto na baterie a jejich casta vymena cca 10x vice.

Za uvazovani by staly nicd nekde ze sberneho dvora, ale zase musi byt
vetrana mistnost.

LK