jaxe zbavit USB jednou provzdy a perlicka

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Únor 1 10:14:44 CET 2022

Správce zařízení, zobrazit skrytá zařízení a odinstalovat je? Pripadne v
prikazovem řádků příkaz pnputil. Jinak v Linuxu budete řešit něco podobného
až vám budou mezi sebou kolidovat různé verze stejných knihoven nebo budete
řešit základní věci, které na Win řešit nemusíte, protože tam fungují tak
nejak automaticky (už jenom vytvorit na ploše zástupce pro složku není
úplně triviální jako ve Win od verze 95 možná i 3.1). Hodně štěstí... Ne že
by to používat nešlo, šlo, ale někdy to chce opravdu hodně úsilí a neustále
hledání jak na to.