jaxe zbavit USB jednou provzdy a perlicka

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Únor 1 06:25:29 CET 2022

Rada je jednoducha - zbavte se tech nenavidenych Windows 10 a nainstalujte
si tam Linux nebo si kupte neco s IOS. Pokud vam tam bude chybet nejaky SW,
ktery je jen na windows, tak se proste presvedcte, ze ho nepotrebujete. A
klidne zanadavejte na windows, ze day sw pro linux neni.
Ja to kdysi udelal obdobne (ale v mem pripade to bylo rukama). Kdyz jsem se
dostal do stavu, ze jsem s tim linuxem nedokazal hnout, tak nez abych to
zas instaloval a trapil se, nainstaloval jsem tam windows.
Co se tyce programovadla na ethernetu - pro PIC neporadim, pro ARM treba
nejaky j-link:
https://www.segger.com/products/debug-probes/j-link/models/model-overview/
Koukam maji i krabicku na WiFi :)
BR,