Re: Fwd: Automatizce vytápění

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Sobota Prosinec 31 13:04:55 CET 2022

S nizkou teplotou sustavne a akvitermikou suhlasim, mam takmer rovnake
skusenosti.

S polievanim kvietkov kondenzatom z kotla nie. Je to slaba kyselina. Skuste
do kondenzatu strcit lankmusovy  papierik.
Byt kvietkom, nepacilo by sa mi to.

Dodo

Dňa so 31. 12. 2022, 9:06 Petr Zapadlo <zapik na email.cz> napísal(a):