OT: CNC frézka - SW na převod do "grbl" kódu

Zdeněk Janiš zdenek.janis na brajan.cz
Pátek Prosinec 30 13:48:21 CET 2022

Přeji pěkný den,
je tu mnoho lidí, kteří s CNC mají zkušenosti.

Mám CNC frézku, kterou je potřeba nakrmit "grbl" kódem.

Zajímá mě v čem tvoříte "grbl" kód pro CNC frézku?

Příslušný výrobek "namaluji" ve FreeCADu. Ten má funkci "Path" a tím jde
vytvořit jednotlivé části/postupy frézování. Je to ale kostrbaté a
dostal jsem se již několikrát do stavu, kdy se mi prostě nepovedlo
"grbl" kód na celý výrobek vytvořit. Ve FreeCADu se mi dobře maluje, ale
pak bych uvítal nějaký další nástroj/sw který by vytvořil "grbl".

Mám namalovaný výrobek, který není nijak složitý, ale přesto se mi
nepovedlo vytvořit pracovní postup pro frézku,
Pokud by byl někdo ochotný i třeba se na ten výrobek podívat, rád zašlu.

Budu rád jak za pomoc tak i případnou kritiku.

S pozdravem,

--
   Zdeněk Janiš