OT: vanocni darky dodatecne - papinak na elektriku nebo jinej zazracnej hrnec ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 29 14:48:01 CET 2022

Přesně. Technicky bych mohl sežrat cokoli jedlého, ale psychicky ne.
A právě z podobných důvodů, jako je v tom příběhu z vojny, nežeru nic, o
čem explicitně nevím, co to je.
Můj přístup je, že raději hlad než konzumace neznámé stravy.

PL