] Excel

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Prosinec 28 19:45:49 CET 2022

Mezitím jsem to našel: Lze vybrat více listů a pak je zkopírovat najednou.
To jsem neznal.

Člověk se pořád učí. J

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zdenek
Sent: Wednesday, December 28, 2022 6:44 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: [OT:] Excel

Pěkný večer.

Snad někdo z místních odborníků na excel bude znát řešení:

Na 2 listech mám několik tabulek vzájemně provázaných odkazy (tabulka se
zdrojem dat, pomocná tabulka, kontingenční s přehledem, grafy.). Potřeboval
bych ve stejném dokumentu udělat novou instanci a naplnit jinými daty, tedy
něco jako kopii obou listů najednou.

Lze to nějak udělat?

Z funkčního hlediska by nebyl problém mít všechno na jednom listu, takže by
šlo udělat normální kopii listu, ale bylo by to velmi nepřehledné.

Zdeněk