Re: 3D kvíz

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Úterý Prosinec 27 17:27:10 CET 2022

Věděl bych o polokoulích
https://www.plexiplast.cz/en/sphere-blowing

Aleš Procháska
Dome and sphere blowing - PLEXIPLAST s.r.o.<https://www.plexiplast.cz/en/sphere-blowing>
Dome and sphere blowing Plexisklové polokoule, kopule, čočky, vrchlíky různých barev. Plexisklo je termoplast. Této vlastnosti se využívá při foukání plexiskla.Naše mnohaleté zkušenosti v oblasti foukání plexiskla mám umožnily zefektivnění metody za pomocí nových přípravků abychom docílili pravidelných geometrických tvarů výrobku s ohledem na konkurenceschopnou ...
www.plexiplast.cz

________________________________
Od: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> za uživatele Pavel Hudeček <edizon na seznam.cz>
Odesláno: úterý 27. prosince 2022 17:02
Komu: hw-list na list.hw.cz <hw-list na list.hw.cz>
Předmět: Re: 3D kvíz

Nějaké modré PLA z Alzy, vybrané prostým seřazením od nejlevnějšího.
V podstatě všude trochu visí první vrstva, ale je to vidět jen při podrobnějším pohledu.

Ovšem celkovej výsledek vypadá šíleně, prostě masivní mříž:-)
Zajímalo by mě, zda se dá někde sehnat plexisklová koule prům. 16-20 cm, nebo nějaká jiná průhledná věc vhodná pro daný účel.

PH