Re: 3D kvíz

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Prosinec 27 17:02:16 CET 2022

Nějaké modré PLA z Alzy, vybrané prostým seřazením od nejlevnějšího.
V podstatě všude trochu visí první vrstva, ale je to vidět jen při
podrobnějším pohledu.

Ovšem celkovej výsledek vypadá šíleně, prostě masivní mříž:-)
Zajímalo by mě, zda se dá někde sehnat plexisklová koule prům. 16-20 cm,
nebo nějaká jiná průhledná věc vhodná pro daný účel.

PH