Re: jednoterifový bojler

AZE aze na seznam.cz
Úterý Prosinec 27 15:11:10 CET 2022

Máte tři možnosti: buď tento úžasný pokrokový přístroj ve "výhodné akci"
vyměnit za normální, nebo se s tím holt smířit, anebo tu úžasnou chytrou
elektroniku vyřadit.
Ovšem k tomu bych si nezval onoho elektrikáře.
aze

-----Původní zpráva-----
From: jurp
Sent: Tuesday, December 27, 2022 3:01 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: jednoterifový bojler

Ale to je ten problem. Ceskemu instalaterovi je to vcelku jedno.
Boiler byl v akci za super cenu, ze tam je nejaka elektronika a nejaka
regulace
je mu tak nejak mezi patama a zadama. Prece to nebude studovat v navodu.
A zbytek, jen zopakuji: paninko dyt to jsou jen 3 draty.

To AZe: co navrhujete Vy jako reseni teto srandaakce.

JURP

>>> aze