Re: jednoterifový bojler

jurp jurp na volny.cz
Úterý Prosinec 27 15:01:11 CET 2022

Ale to je ten problem. Ceskemu instalaterovi je to vcelku jedno.
Boiler byl v akci za super cenu, ze tam je nejaka elektronika a nejaka regulace
je mu tak nejak mezi patama a zadama. Prece to nebude studovat v navodu.
A zbytek, jen zopakuji: paninko dyt to jsou jen 3 draty.

To AZe: co navrhujete Vy jako reseni teto srandaakce.

JURP