Re: jednoterifový bojler

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Prosinec 27 12:19:45 CET 2022

u toho prutokace potrebujete i pro zakladni komfort, sakra prikon.
mame nejakej 3f "high end" od eltronu, kde je mozne nastavit servem
omezeni prutoku na vystupu a teplotu presne na stupen.tim vlastne i max.
prikon pro prumerne studenou vodu na vstupu. mame nastaveno eco min.
prutok 6l/min, coz jeste funguje nejaka super maloprutokova sprcha. na
pevne nastavenych vystupnich 40°C to pri 6l/min bere cca 15kW(ukazuje
prutokac).
celkovej max. jistic mame 3x32A a ty vetve se pak uz tezko ladi bez
pretizeni.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65