Re: OT: Podvodník na Bazoši.

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Prosinec 26 22:08:02 CET 2022

V začátcích internetového bankovnictví mi z ČS poslali bezpečnostní
certifikát obyčejným emailem. Ale paní, co mne má na starosti reagovala
docela rozumně - prý mi ho může dát na disketě, když se zastavím nebo
prý ho umí ověřit na poště.
Dneska tohle už dávno nikdo neřeší, každý věří, že kořenový certifikát a
vše, co je od něj odvozeno, je pravý i když ho fakticky stahují spolu s
prohlížečem z webu. Normální člověk ani neví, že něco takového existuje.

Mrazík