Re: OT: Podvodník na Bazoši.

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pondělí Prosinec 26 20:51:19 CET 2022


Dne 26.12.2022 v 20:29 Petr Labaj napsal(a):
> No, ono na tom možná bude trocha pravdy.
> Pokud se legislativně povolí nějaký způsob komunikace, tak by ten, kdo 
> ho povolil, měl mít taky snahu co nejvíc eliminovat rizika.
> Například když zavedli pravidlo, že pro uzavření smlouvy stačí, aby 
> klient po telefonu tu smlouvu odsouhlasil. Ale už nestanovili, jak má 
> ten souhlas vypadat, aby byl opravdu vážně míněný. Proto si to firmy (a 
> bohužel pak i soudy) vyložily tak, že pokud kdekoli v tom telefonátu 
> řekne "ano" (i když třeba v jiné souvislosti, nebo si to tak klient 
> aspoň může vyložit), tak to platí.
> Dnes už je to upraveno, ale trvalo to několik let. A mnoho lidí kvůli 
> tomu mělo problémy.

Mám na to "úsměvný" postup. V okamžiku, kdy padne slovo "monitorovaný" 
nebo "nahráváme", hovor se slovy "Pak si nepopovídáme. Sbohem." okamžitě 
končím. Ani slovo navíc. Nakonec mi moje vlastní bankéřka volala ze 
soukromého mobilu, abych jí nepokládal ten služební, protože se mnou 
potřebuje mluvit a můj postup koliduje s jejich "povinnými postupy".

Úsměvné je to v okamžiku, kdy mám kolem sebe jakékoliv lidi.

Ale funguje to. I když nedávno jakýsi pán řval jak protržený, že 
starosta MUSÍ reagovat na jeho telefonát. Hmm...

Standa



Další informace o konferenci Hw-list