Re: OT: Podvodník na Bazoši.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Prosinec 26 20:29:52 CET 2022

No, ono na tom možná bude trocha pravdy.
Pokud se legislativně povolí nějaký způsob komunikace, tak by ten, kdo
ho povolil, měl mít taky snahu co nejvíc eliminovat rizika.
Například když zavedli pravidlo, že pro uzavření smlouvy stačí, aby
klient po telefonu tu smlouvu odsouhlasil. Ale už nestanovili, jak má
ten souhlas vypadat, aby byl opravdu vážně míněný. Proto si to firmy (a
bohužel pak i soudy) vyložily tak, že pokud kdekoli v tom telefonátu
řekne "ano" (i když třeba v jiné souvislosti, nebo si to tak klient
aspoň může vyložit), tak to platí.
Dnes už je to upraveno, ale trvalo to několik let. A mnoho lidí kvůli
tomu mělo problémy.

Máme spoustu dobře placených "odborníků", kteří by měli umět předem
domyslet věci, které 75-letá paní Mrkvičková nedomyslí. Všelijaké ty
NÚKIBy a další .
Slovo "odborník" jsem dal do uvozovek. Zúčastnil jsem se jednoho
semináře (organizováno bankou), kde jeden takový člověk přednášel. Mimo
jiné se chlubil tím, kolik ministrů a dalších potentátů školil.
Velmi zřídka o někom řeknu, že je to debil. Ale tady mi to slovo prostě
okamžitě naskočí.
Z celé jeho přednášky byla rozumná snad jediná informace. Že s
vyšetřováním a nápravou napadení Benešovské nemocnice nepospíchali
(protože nemocnice měla výhodné pojištění pro tyto případy).

PL