RE: Re: Dovoz auta z Německa

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Prosinec 26 20:33:05 CET 2022

Ono taky v Německu už moc možností kvalitního nákupu není. Buď to musí být přímo soukromý prodejce, první majitel a neturecký jméno nebo přímo autosalon. Jakmile je to bazar, skoro jistě ho vlastní Turek a bude to vrak a šmelina.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindroush na seznam.cz
Sent: Monday, December 26, 2022 6:19 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Re: Dovoz auta z Německa

Já jsem teď dovezl auto z Brém, což je vedle Hamburku (z Prahy jsou to dva vlaky) . Německy neumím. Celou komunikaci jsem vedl anglicky/deeplem. Ale kupoval jsem od salonu, s garancí výrobce, což je úplně něco jiného, než kupovat od bazaru nebo koncového uživatele.

Doma jsem udělal evidencku, zaplatil DPH a prihlasil.

J.