Re: OT: Podvodník na Bazoši.

wek konfera na efton.sk
Pondělí Prosinec 26 19:51:39 CET 2022

Napokon to, ze ten url je "zbytocny", ucia ludi priamo banky  Ak robim legitimnu kartovu operaciu, tak na rozdiel od podvodnika v url nie je ani naznak mena mojej banky  - je tam url kartoveho sprostredkovatela, pricom stranka zobrazuje meno mojej banky aj jej kompletny vizual.

Podobne viacere banky posielaju legitimne maily z podozrivo vyzerajucich "odvodenych" adries, apod.

wek