Re: Dovoz auta z Německa

AZE aze na seznam.cz
Pondělí Prosinec 26 18:52:35 CET 2022

To by byl můj případ. A co ta převozní značka a další formality, aby to mohlo jet po vlastní ose k nám?
Německy jsem se pár let ve školách učil, semtam bych něco pochytil...
aze

From: Jindroush na seznam.cz
Sent: Monday, December 26, 2022 6:18 PM
To: HW-news
Subject: Re: Re: Dovoz auta z Německa

Já jsem teď dovezl auto z Brém, což je vedle Hamburku (z Prahy jsou to dva vlaky) . Německy neumím. Celou komunikaci jsem vedl anglicky/deeplem. Ale kupoval jsem od salonu, s garancí výrobce, což je úplně něco jiného, než kupovat od bazaru nebo koncového uživatele.

Doma jsem udělal evidencku, zaplatil DPH a prihlasil.

J.