RE: OT: Podvodník na Bazoši.

Zdenek zdej na atlas.cz
Pondělí Prosinec 26 11:08:40 CET 2022

Proboha, jak byste si to představoval?

Prodávají se stovky titulů, každý čte něco jiného, někdo nečte nic. Jak byste chtěl zařídit, aby se to ke každému dostalo?

Plošné reklamy ve všech médiích, které bude platit DPD? Tohle nemůžete myslet vážně.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of františek kočí
Sent: Monday, December 26, 2022 10:35 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Podvodník na Bazoši.

Asi jsem dobrá cílová skupina.

V tisku žádné pravidelné varování nezaznamenávám  - pokud pominu obecné " pozor na podvodníky "

Společnosti raději mlčí kvůli negativní reklamě.

Takže, když něco prodávám cca 1x za 5 let. A pride nabídka. že společnost ta ta je zprostředkovatelem - jsem lapen.

Ani ve snu by mne nenapadlo, že to společnost nechá být.

F. K.