Re: OT: Podvodník na Bazoši.

františek kočí kocifrantisek469 na gmail.com
Pondělí Prosinec 26 10:35:18 CET 2022

Asi jsem dobrá cílová skupina.
V tisku žádné pravidelné varování nezaznamenávám  - pokud pominu obecné "
pozor na podvodníky "
Společnosti raději mlčí kvůli negativní reklamě.
Takže, když něco prodávám cca 1x za 5 let. A pride nabídka. že společnost
ta ta je zprostředkovatelem - jsem lapen.
Ani ve snu by mne nenapadlo, že to společnost nechá být.
F. K.