Re: OT: Podvodník na Bazoši.

Neděle Prosinec 25 20:28:24 CET 2022

Zajímavé. Taky jsem se snažil mít dva mobily, ten druhý mám dokonce
tlačítkový, na svoji dobu docela dobrý Samsung. Vždycky to skončilo na
tom, že z toho druhého nevolám a skončí doba platnosti simky. Tím že ho
ani pravidelně nenabíjím, asi i baterka bude v háji. Ale na dovolenou s
sebou tahám počítač, takže to tak nemusím řešit.

Anděl