Re: OT: Podvodník na Bazoši.

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Prosinec 25 01:10:21 CET 2022

Ten požadavek na 2 zařízení také považuji za rozumný, i když rajfka to
nevyžaduje a obojí lze provést na 1 telefonu. Já raději lezu na IB
výhradně z PC a to PC se s tím telefonem nikdy nijak nepárovalo,
nespojovalo kabelem, kromě nabíjecího bez dat.
Ta potvrzovací apka ale nevyžaduje internet, funguje i bez něj.

Typický útok za účasti autorizační apky neobsahuje hack apky ani komunikace:
Poškozený prostě na svém telefonu tou apkou potvrdí útočníkovo
přihlášení do jeho IB, potvrdí aktivaci předschváleného úvěru, navýšení
limitu kreditky, ... převod ohromné částky:-)
Ano, stále existuje spousta lidí, kteří nikdy nečtou co jim jakýkoli
program píše, jen používají naučené postupy, nebo postupují dle
sdělovaných instrukcí.

Poznámka: Osobně neznám nikoho, kdo by před cestou do zahraničí neměl 2
telefony se 2 operátory, nejméně 2 karty k nejméně 2 účtům u nejméně 2
bank. Od doby, kdy je spousta možností, jak mít účty+karty zdarma a
SIMky s kreditem, není důvod to tak nedělat.

PH