RE: OT: Podvodník na Bazoši.

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Prosinec 25 08:06:43 CET 2022

Účtů mám mnoho, ale aplikaci jen od RB, protože mě přestalo bavit platit 19
Kč za přihlašovací SMS. Do této aplikace se dostanu otiskem prstu a stejným
otiskem v ní autorizuji platby.
Čistě teoreticky, kdyby mě někdo omráčil nebo uspal, tak má kompletní
přístup. Otiskem odemkne mobil, přihlásí se do aplikace a cokoli tam
provede...
Tomu opravdu neříkám pokrok v zabezpečení. :-(

BTW: V komentářích k aplikaci na Google Play je dost stížností lidí, kterým
se po změně mobilu nepodařilo aplikaci rozchodit.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindroush
Sent: Saturday, December 24, 2022 10:23 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Podvodník na Bazoši.

Nevim, jakou mate banku, podle vseho Smart Klic od CSOB umoznuje
aktivovanych zarizeni vice.
A lze (re)aktivovat bud v bankomatu (v CR), nebo pres aktivacni SMS. Na
pobocku se uz dneska nemusi snad vubec, myslim pro tyto bezne operace?

Tj. i v cizozemsku lze nezemrit hladem, kdyz zemre telefon ;) Samozrejme
situace - potrebuji novy telefon - potrebuji zaplatit - platim mobilem -
mobil je rozbity - potrebuji telefon -  ;-)
J.