Re: OT: Podvodník na Bazoši.

Jindroush jindroush na seznam.cz
Sobota Prosinec 24 22:22:44 CET 2022

Nevim, jakou mate banku, podle vseho Smart Klic od CSOB umoznuje
aktivovanych zarizeni vice.
A lze (re)aktivovat bud v bankomatu (v CR), nebo pres aktivacni SMS. Na
pobocku se uz dneska nemusi snad vubec, myslim pro tyto bezne operace?

Tj. i v cizozemsku lze nezemrit hladem, kdyz zemre telefon ;) Samozrejme
situace - potrebuji novy telefon - potrebuji zaplatit - platim mobilem -
mobil je rozbity - potrebuji telefon -  ;-)
J.