Re: OT: Podvodník na Bazoši.

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Prosinec 24 13:50:58 CET 2022

Ano, to je klasickej scénář. A asi u dostatečného počtu lidí funguje

Stačí si koupit jednu drobnost na vinted.cz a z banky přijde varování,
že je to tam samej podvodník a následuje popis typického scénáře, kde
prodávající poskytne přístupové údaje kupujícímu, aby mu jako mohl
zaplatit:-)

Zajímavá otázka je, jestli ten web může něco způsobit, když se prostě
pustí v anonymním okně. Tam normálně nefungují předvyplněné věci, tedy
ani číslo platební karty. Ale asi je to jedno, tak na 99 % ten web
nebude hackovat počítač, ale uživatele.

Pokud uživatel má zájem něco proti provozovateli udělat, může:
1. Zavolat 158
2. Zavolat do banky
3. Dělat jakože se pokouší postupovat dle instrukcí a vymýšet problémy
co s tím nastaly a neustále mít dotazy, co dělat dál, aby s tím
podvodník měl co nejvíc práce.

PH