Re: OT: Podvodník na Bazoši.

Jindroush jindroush na seznam.cz
Sobota Prosinec 24 13:40:02 CET 2022

Je tam vic presmerovani, nejdriv mi to rekne, ze prodavam chuvicku za 799.
Zmacknu "receive funds"
To zase presmeruje, vybiram si svoji banku.
A tam mam login do svy banky. (na url https://dpd-cz.ordrs4348.bXXiz/?lk
a tam uz je klasicke zadani jmena a hesla pro prihlaseni do
bankovnictvi. Vypada to lautr stejne.
Takze jen to laka udaje. Jestli je za tim automat, co se zkusi prihlasit
za vas, nebo jen sber hesel, to netusim.

J.