Re: LED řetěz s WS2812B do vánoc

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Prosinec 24 00:44:05 CET 2022

Kdyby jen koďany...
Kdysi jsem dělal ve firmě, kde dělali velkoplošné LED obrazovky. Třeba
10x20 m a podobně.

Bylo to z modulů 1x1 m, ty byly osazené 2 nebo 4 (už nevím) základníma
deskama a do nich se sázely cca decimetrový kostičky po 8x8x3 LEDkách.
Každej m2 obsahoval 2 zdroje 5V/100A. Aneb jak jinak konkurovat
slunečnímu kW/m2:-) a mělo to nějak hodně bitů, 18? Protože od toho taky
neměli oslepnout lidi v noci. Byla tam nějaká hiearchie začínající 485 a
končící optikou a celý to běželo synchronně.

PH