Re: LED řetěz s WS2812B do vánoc

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Prosinec 23 22:55:40 CET 2022

Dobrá poznámka.
Až budu třeba dělat nějakou tu televizi, tak to bude chtít pořádné koďany.

Díval se na nějaký dokument, jak stavěli obrovskou telku na nějakém
stadiónu.
Tam to skládali z dlaždic - čtvercových modulů, s odhadem takovými
100x100 LED.
Tak to bych s jedním procesorem obsloužil taky.
Jen pak k tomu nějakého generála, který by přiděloval práci jednotlivým
dlaždicím.
To by pro FullHD/50Hz dalo čistý datový tok kolem 2.5 Gbit/s.

PL