literatura zo vcerajsej listovice

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Prosinec 23 20:48:02 CET 2022

No ved ani ja som to do vcera nepoznal a pravdepodobne takmer nikto z
pritomnych. A tipujem, ze ani okolo roku 1903 sa to v normalnej reci
nepouzivalo - predpokladam, ze to bolo od pana profesora - ktory takmer
isto vedel po anglicky a poznal tu etymologiu - skor take to machrovanie v
ramci tej ornamentalnej reci s neprirodzenym slovosledom.

wek

PS co je to halma? nasada/rucka?