literatura zo vcerajsej listovice

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Prosinec 23 18:30:06 CET 2022

Je mi 63 let, většinu života jsem prožil v Kladně, kde se koks i
vyráběl, mám slušně načteno od lidí, kteří opravdu češtinu ovládali jako
je Hašek, Čapek, Vančura.
Ale o té druhé variantě se zde dozvídám _poprvé_. Mám takové podezření,
že tohle vymýšlejí lidé právě pod vlivem koksu, ale té varianty, které
se v jistých kruzích říká též sníh. Kdybyste takhle mluvili v koksovně,
tak o vás cikáni přerazí halmu od lopaty.

Mrazík