RE: [OT] Ali - rychlé doručení přes Cainiao 8-)

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Prosinec 23 18:47:21 CET 2022

Já objednával o den později (11.12.) a taky manželce pouzdro na mobil. :-)
Skoro to do Vánoc taky stihli. Tak snad mezi svátky. Poslední záznam sledování je taky z Mošnova.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Václav Ovsík
Sent: Friday, December 23, 2022 3:02 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: [OT] Ali - rychlé doručení přes Cainiao 8-)

Krásné nadcházející svátky přeji,
musím se podělit o překvapení s doručením z Ali. Objednal jsem 10.12.
obal na mobil za cca 70Kč a protože mě nenapadlo nic dalšího, abych se
dostal na 10E, tak jsem si řekl, že zkusím default economy doručení přes
Cainiao. Předpokládané doručení bylo 11.2.2023.
Včera manželka donesla ze schránky balíček, že mi něco přišlo z Číny.
(Teď si odvykla, protože jsem docela dlouho nic neobjednával…)

Přiznám se, že to byl jen takový pokus, a čekal jsem, že se balíček
spíše někde ztratí. Překvapilo a potěšilo mě to. Dorazil tedy tím
nejobyčejnějším doručením bez trackingu za 12 dní!
Teď před Vánoci, Českou Poštou! Nechápu.

Možná náhoda. Bylo to lehounké pouzdro, tak ho asi přihodili někam do
letadla. Na obálce je:

 Podavatel:
    Sinotrans Global E-Commerce Logistics Ltd.
    P.O.Box 70
    742 00 Depo Mošnov 71

 Rozesílá pro:
    CainiaoBlock B1, XIXI center, No. 588 West Wenyi Road,
    Xihu District, Hangzhou, China

 Hmotnost: 0.02 kg

Nic moc z toho nejde usuzovat. Asi prostě lehounká drobnost může takto
klapnout.
--
Zito