Re: [OT] Ali - rychlé doručení přes Cainiao 8-)

Ivan Kišš Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pátek Prosinec 23 17:47:53 CET 2022

Tiež som mal po dlhšej dobe dva balíčky za 15 a 45€, estimated delivery
v polke januára. Cainiao v Budapešti si asi myslel, že to chcem pod
stromček, tak to bolo za menej ako 14 dní doma.
IK

Dňa 23. 12. 2022 o 15:11 Pavel Hudeček napísal(a):