Re: Zprávy najednou padají do spamu

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Čtvrtek Prosinec 22 15:20:04 CET 2022

Ne, chyba je skutečně na straně hw.cz, všechny zprávy mají nevalidní DKIM
(pokud jej tedy vůbec generují), protože do zprávy mailman připisuje
"reklamní" patičku.

Popisoval jsem to před pár týdny zde
https://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2022-October/555651.html

Ale nejspíše to zapadlo (nebo to nedorazilo právě kvůli mému DKIMu/DMARCu a
všem věcem okolo).

Dávám pro jistotu do kopie i správce serveru i admina mimo ML, možná o tom
problému vůbec nevědí.

--
Jan 'yanek' Bortl