Re: Zprávy najednou padají do spamu

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 22 15:10:17 CET 2022

Sice nevím jak to celé funguje, ale když tak na to koukám, většina
příspěvků buď DKIM vůbec nemá nebo není validní. Ale je tu pár lidí
(např. pan Labaj nebo i já) u kterých je validní a podepsaný volny.cz.
Netuším, proč je tomu tak, ale před časem jsem to konzultoval s místním
správcem sítě (odesílám přes smtp.krivonet.cz) a ten řekl, že server je
neudržovaný a že s tím něco udělá až bude mít čas. Tak to možná udělal.

Chyba tedy asi není na straně hw.cz ani volny.cz, ale někde jinde.

Mrazík