Re: OT: Sdílení složky vzdáleného HDD ve složce jiného hdd

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Prosinec 21 18:46:39 CET 2022

Tak slova jako rezidenty se prestaly pouzivat nekdy se zacatkem
zemedelstvi v cechach... ;)

Junction folder, viz
https://superuser.com/questions/244562/how-do-i-mount-a-network-drive-to-a-folder
IIRC to vyzaduje NTFS na tom disku, kde ma byt 'objevena'.