OT: Sdílení složky vzdáleného HDD ve složce jiného hdd

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Středa Prosinec 21 18:39:43 CET 2022

Dobrý večer.

Jak na to?

Mějme na jednom PC složku s cestou D:\x\Y

Tu zrcadlím externím zálohovacím programem na připojenou síťovou jednotku s
cestou E:\x\y\Z

A teď mám druhý PC, kde potřebuji aby na disku D:\x\Y ke složce Y byla
připojena síťově složky E:\x\y\Z

Prostě, aby "virtuální" složka Y (D:\x\Y) byla přesměrovaná na složku Z
(E:\x\y\Z)

Doufám, že jsem to vysvětlil dost pochopitelně. Musí to jí, protože v dobách
XP jsem to na své síti chvíli takhle měl, ale nemohu si za boha vzpomenout
jak jsem to vytvořil. Podle mě na to byl nějaký program (rezident).

Nemáte nějaký nápad?

Míra