Zasielka z ciny

Zdenek zdej na atlas.cz
Úterý Prosinec 20 17:30:55 CET 2022

Koukám, že to je stejné jako v Česku. A nejlepší je, jak se to mluvčí ČP snaží okecávat, že to je pro dobro zákazníků:

https://www.ceskatelevize.cz/porady/1097429889-cerne-ovce/222452801080314/10043

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Tuesday, December 20, 2022 4:30 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Zasielka z ciny

ja som poriadne ani nezacal. Je to prototyp na tohorocny Zenit. Navrhol som, poslal do vyroby, zaplatil mysliac si, ze ked dojdem do Bratislavy dosky ma budu cakat. U nas vo Francuzsku som zvyknuty, ze zasielka proste pride, postarovi zaplatis clo/DPH, priplatok za spracovanie max. 4 eura. Vybavene.

Naivne som predpokladal, ze to bude podobne aj na Slovensku. clo aj DPH uz bola predplatena, takze som ocakaval, ze to na zaklade vsetkeho uz spomenuteho proste pride.

Lenze by to nesmelo ist cez tych vidriduchov. Za vyclenie 36 Eur, plus vysvetlovat ze clo a dph je uz zaplatene. Prilozenych 6 (slovom 6!) dokumentov na podpisanie (ako napriklad neobmedzene splnomocnenie, ze nejde o embargovany tovar a dalsie <>viny). V pdf-ku, takze ak by som chcel splnomocnenie upravit na jednu zakazku, tak to musim prepisat. A vyhrazka, ze ak si to preclim sam, stale im zaplatim 10 eur uschovne.

Do Bratislavy uz nebudem objednavat. Za rovnaky cas ako by som vypisal vsetky papiere som si (obojstrannu) dosku vyrobil sam. Musel som cistit umyvadlo a nema masku ani popisky, ale zarovne som si pripomenul co presne treba robit ked budeme chcet obojstranne dosky vyrabat na zenite.

Na dotahovanie mam teraz lepsie institucie. Podatelna otvorena len do 13:30 a nie v piatok. Viac na listovici :-)