Zasielka z ciny

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Úterý Prosinec 20 16:29:30 CET 2022

ja som poriadne ani nezacal. Je to prototyp na tohorocny Zenit. Navrhol
som, poslal do vyroby, zaplatil mysliac si, ze ked dojdem do Bratislavy
dosky ma budu cakat. U nas vo Francuzsku som zvyknuty, ze zasielka
proste pride, postarovi zaplatis clo/DPH, priplatok za spracovanie max.
4 eura. Vybavene.
Naivne som predpokladal, ze to bude podobne aj na Slovensku. clo aj DPH
uz bola predplatena, takze som ocakaval, ze to na zaklade vsetkeho uz
spomenuteho proste pride.
Lenze by to nesmelo ist cez tych vidriduchov. Za vyclenie 36 Eur, plus
vysvetlovat ze clo a dph je uz zaplatene. Prilozenych 6 (slovom 6!)
dokumentov na podpisanie (ako napriklad neobmedzene splnomocnenie, ze
nejde o embargovany tovar a dalsie <>viny). V pdf-ku, takze ak by som
chcel splnomocnenie upravit na jednu zakazku, tak to musim prepisat. A
vyhrazka, ze ak si to preclim sam, stale im zaplatim 10 eur uschovne.
Do Bratislavy uz nebudem objednavat. Za rovnaky cas ako by som vypisal
vsetky papiere som si (obojstrannu) dosku vyrobil sam. Musel som cistit
umyvadlo a nema masku ani popisky, ale zarovne som si pripomenul co
presne treba robit ked budeme chcet obojstranne dosky vyrabat na zenite.

Na dotahovanie mam teraz lepsie institucie. Podatelna otvorena len do
13:30 a nie v piatok. Viac na listovici :-)