USB kabel

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Prosinec 20 13:57:27 CET 2022

No ved aj oficialny USB ma mechanizmus s odpormi na DP/DM, vola sa Battery
Charging https://en.wikipedia.org/wiki/USB_hardware#USB_battery_charging .

Tu nejde o dva alebo kolkokolvek drotov, ale o ten pristup, ktory je
ekvivalentom toho co je v software "niekam klikni a nieco sa stane".
Proste kazdy si chaoticky urobi nieco svoje, neexistuje ziadna
dokumentacia a ziadna diagnostika a uzivatel je rieseny ledabolym mavanim
rukou a, ako vravis, rozsiahlym pouzivanim argumentu "mne to funguje".

wek