USB kabel

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Úterý Prosinec 20 09:12:52 CET 2022

Ahoj,

naštěstí takovej kabel doma nemám. Tedy mám jeden, ale tam se to čeká. To je taková ta roztrojka co má na konci microB, usbC a Lighting.

Chápu to správně, že takový kabel pak není schopen umožnit nabíječce komunikovat s telefonem? Respektive je možné, že má nějak zadrátované CP1 a spoléhá, že nabíječka dá 500mA, nebo, pokud je autor drsnější, tak tam bude nějaká konfigurace pro CP2 a zařízení si pak bude myslet, že nabíječka dá třeba 1A, ale určitě není možné používat CP3 a další, aby si zařízení mohlo požádat o větší proud?

Jindra

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jirka Mww <jirka.mww na gmail.com>
Komu: HW konference <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 19. 12. 2022 15:15:42
Předmět: USB kabel

Musím se podělit s jednou zkušeností . Potřebuji něco napsat pro procesor ATMEGA  2560, samozřejmě přes Arduino.  Desku jsem připojil k PC přes kabel s konektorem Micro -USB -B a nedělo se nic.  Na desce je převodník CH340, a protože mám pár samostatných převodníků, jeden jsem vyzkoušel, ( přes jiný kabel - nemá to USB micro) abych ověřil funkčnost driveru. Fungovalo to.  S tou deskou s 2560 se ani nevytvořil ve správci zařízení žádný nový sériový port. Zkusil jsem tedy jiný kabel  a ten fungoval. Chtěl jsem zjistit, co je tomu prvnímu kabelu, který by mi délkou lépe vyhovoval, a zjistil jsem, že v konektoru USB -A, co se strká do PC,  vůbec nejsou ty vnitřní kontakty, je tedy jen na nabíjení.  Takže jsem si docela naběhl...
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW