USB kabel

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pondělí Prosinec 19 15:53:20 CET 2022

Zdravim,

nuz, aby to bylo jeste vic komplikovanejsi, tak treba u fotaku si musim opravdu hlidat, kterym kabelem ho chci napajet.
na nekterych je takovy ubytek, ze proste nenabije.
jsem se naucil z casu na cas vzdy zkontrolovat, jestli indikator nabijeni sviti.
na zacatku treba se rozsviti, za 10 min ale uz zhasne ... a konec.
pak prijdu za 2 - 3 hodiny, vidim, ze zhasla ledka: ocekavam, ze fotak je nabiti.
a ono nic! udelam 10 - 15 snimku a konec.

to je to katovani kostu ... mi to prijde, ze je to cim dal horsi.

:)

  Sam