Re: OT: Zásilkovna - nedoručená zásilka

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Prosinec 19 13:16:35 CET 2022


Když já nemám Facebook ... Já jsem  opožděný ve vývoji ...

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW


po 19. 12. 2022 v 13:15 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>
napsal:

> Tak ti poradím, co funguje. Jdi na Facebook a napiš jim tam pod nějaký
> jejich příspěvek. To poznáš, protože tam jim lidi nadávají pořád. A to je
> jedna z mála možností, jak komunikovat s živým člověkem. Tam se leccos
> vyřeší, tam odpovídá tým sociálních sítí a šíří pozitivní přístup. Poslední
> dobou tam právě školí zákazníky na slovo „operátor“, proto to vím 😊
>
>
>
> Petr Zahradník, počítačový expert
>
> e-mail: clexpert na clexpert.cz
>
> mobil: 602 409 601
>
> http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
>
> Petr Zahradník, Computer Laboratory
>
> Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
>
>
>
> *From:* Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> *On Behalf Of *Jirka Mww
> *Sent:* Monday, December 19, 2022 12:53 PM
> *To:* HW-news <hw-list na list.hw.cz>
> *Subject:* Re: OT: Zásilkovna - nedoručená zásilka
>
>
>
> Toho operátora jsem zkoušel, robot v podstatě za dvě vteřiny řekl, že se
> přepojení nepodařilo a zavěsil.  Celkem už 4 x.  Zkusím ještě ten chat.
>
>
> Zdravi
> Jirka Sloupenský  OK1MWW
>
>
>
>
>
> po 19. 12. 2022 v 12:15 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>
> napsal:
>
> Řekni do toho telefonu slovo: „Operátor“ a přepojí tě to na člověka. Ale
> mezi námi, ten ti stejně nepomůže 😊 Jenom něco naslibuje, ale stejně to
> bude k ničemu.
>
>
>
> Petr Zahradník, počítačový expert
>
> e-mail: clexpert na clexpert.cz
>
> mobil: 602 409 601
>
> http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
>
> Petr Zahradník, Computer Laboratory
>
> Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
>
>
>
> *From:* Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> *On Behalf Of *Jirka Mww
> *Sent:* Monday, December 19, 2022 11:51 AM
> *To:* HW konference <hw-list na list.hw.cz>
> *Subject:* OT: Zásilkovna - nedoručená zásilka
>
>
>
> Dobrý den,
>
>
>
> objednal jsem vánoční dárek s doručením přes zásilkovnu a už je to 10 dní
> a nic nedorazilo- mělo to přijít na místní odběrné místo v obchodě. Podle
> sledování zásilky je to už 9 dní na místním doručovacím depu ve Svitavách.
> Volal jsem už 4 x na jediné číslo, které se dá najít, a tam je jen robot,
> který slibuje, že zásilku dohledají a zavolají, ale nic se neděje.  Dnes
> jsem vyplnil reklamační formulář a odpověď je, že na vyřešení reklamace
> mají 30 dní.  Nemáte nějaký trik, jak se k nim
>
> dovolat na živého člověka ?  Ten robot sice nabízí přepojení na operátora,
> ale hned řekne, že se to bohužel nepodařilo.
>
>
> Zdravi
> Jirka Sloupenský  OK1MWW
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20221219/446deacd/attachment.htm>


Další informace o konferenci Hw-list