Schematicka znacka P- a N-MOSFETu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Prosinec 18 19:32:11 CET 2022

Jaký bude poměr těch obyčejných FETů proti těm neobyčejným? 1000:1? Asi
spíš ještě o pár nul navíc.
A co by bránilo tomu, aby ty speciály měly svou speciální značku a u
běžných N- a P-FETů byla logika stejná jako je dlouhodobě zavedená a
zažitá u bipolárů?

Nevím, proč jsem si hned vybavil problém Alžbětka.
Bude třeba předělat všude záchody, protože sice naprosto drtivé majoritě
panáček a panenka stačí a vyhovuje, ale Alžbětku to přijde omezující.

PL