Re: Odbočka z kabelu od baterky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Prosinec 17 18:00:41 CET 2022

Jemně odříznou nebo páječkou odpálit (není li teflonová nebo jiná
vysokoteplotní) izolaci.
Na odhalenou měď z boku přiletovat tenkou licnu pro to světlo.
Pak buď na prasáka omotat izolačkou, nebo použít nějakou
samovulkanizační pásku.
Případně tavnou pistoli.
Nebo nejprofesionálnější řešení - na 3D tiskárně maličkou krabičku ze 2
polovin,
ty nasadit na ten spoj a buď secvaknout (budou-li v návrhu nějaké packy)
nebo
slepit sekunďákem.

PL