Odbočka z kabelu od baterky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Prosinec 17 17:46:17 CET 2022

Dobrý den všem,
mějme kabel od baterky na koloběžce. Max. 41 V, 17 A, licna průřez 4-6
mm^2. Chtěl bych udělat odbočku na napájení světla, odběr 50-500 mA.
Líbilo by se mi dráty nějak bez přerušení napíchnout.

Existuje na to nějaké hotové řešení?
Viděl jsem něco takového v menším, na napájení 12V halogenek, taková
kostička, vevnitř plíšek s drážkou, který se zařízne do izolace a
krabička se pak zacvakne okolo. Ale je to pro menší průřez, navíc mi to
přijde moc mechanicky poškozující.

Nejradši bych něco s tenkou jehnou, která by se jen zabodla do kabelu.
Mohl bych samozřejmě použít třeba špendlík, ale tam se mi nelíbí možnost
vniku článku způsobujícího korozi.

Nějaké tipy, jiné nápady?

Díky,
PH