Re: Textová zpráva

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Prosinec 16 16:42:28 CET 2022

Já také nejsem odborník na bezpečnost, ale s webem jsem si poslední dobu
dost hrál, takže jsem poznal, že dostat se javascriptem na lokální
soubory je docela problém. Ty skripty běží v browseru v nějakém
sandboxu, který vás ven nepustí. To je třeba hlavní důvod, proč skončily
třeba java aplety. Ty vás na lokál normálně pustily.
Takže zbývá nějaká bezpečnostní díra a nebo spoléhat na blbost uživatele
a nechat ho, aby si nainstaloval škodlivý kód sám. Ta druhá možnost je
asi pravděpodobnější, díru dříve či později někdo zalepí ale blbost
lidská je věčná.

Mrazík