Re: Textová zpráva

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Prosinec 16 15:52:45 CET 2022

Nejsem žádný odborník na bezpečnost, protože věci kolem bezpečnosti mě
nebaví, nudí
a jsou mi obecně nepříjemné.

Ale z obecných principů podle mě plyne následující: snad každá dnešní
webová stránka
je nacpaná spoustou Javascriptu. Protože je to opravdu snad skoro všude,
tak v reálu
nepadá moc v úvahu mít Javascript na svém zařízení zakázaný.

No a pak jde jen o to, jestli ten drban, co se Vám snaží uškodit, zná
nějakou vhodnou
zranitelnost daných prohlížečů. Něco takového, co způsobí třeba nějaké
přetečení
stacku nebo co já vím co, a tím Vám spustí na Vašem zařízení nějaký
škodlivý kód.

Takže podle mě to teoreticky i jen zobrazením dané stránky (tj.
kliknutím na odkaz v SMS)
je možně iniciovat.
A ano, bude záležet na typu a stáří browseru.

PL