[OT:] V cem psat pro Win?

Martin Blaha conf.hw na elektronek.cz
Čtvrtek Prosinec 15 14:42:25 CET 2022

mciSendString je volání WIn32api, takľe ľádná mega knihovna, jsou to jen
v podstatě
vzdálená volání mmsystem.dll z Windows . Lazarus aktuální 2.2.4 s FPC
3.2.2 64bit
a strip.exe jako binárka co je součástí toho freepascalu mi to opravdu
víc neostrouhá.

Prázdnej form projektu s debug info
25228099 test.exe

vypnu debug info
2802688 test.exe

i kdyľ na něj ručne aplikuju strip tak zůstává těch 2.8MB

MB